Kontaktinformasjon

Ring oss

INFORMASJON:

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Mottar jeg samme produkt som jeg ser på bildene?

Ja. Vi tar alle bildene selv, og på den måten kan du være sikker på at du får eksakt samme produkt som du har sett på.

Hvor finner jeg kvitteringene mine?

Alle kvitteringer sendes ut når betaling er registrert, i tillegg finner du full kjøpshistorikk på dine sider

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan du angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven.

Du må gi oss melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til oss uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Du dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt eller vi har unnlatt å opplyse om at du skal dekke returkostnadene. Vi kan ikke fastsette gebyr for din bruk av angreretten.

Les også våre salgs- og leveringsbetingelser for ytterligere informasjon.

Får dere inn utgåtte produkter?

Vi får daglig inn nye produkter. I og med at de fleste produktene har forskjellig gradering er det svært sjelden vi gjenåpner et utgått produkt. 

Når mottar jeg varen?

Bestillingen sendes normalt sett iløpet av første arbeidsdag etter bestilling.

Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt tingen.

Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selgeren levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Varen skal leveres hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.

INFORMASJON OM OSS

KONTAKT OSS VED SPØRSMÅL